诚聘: 文打烟区州议员私人助理,有兴趣者请联络 0196568282 魏宗贤

招兵买马

招兵买马

Monday, April 5, 2010

YB Gwee Tong Hiang menghadiri Majlis Suai Kenal KEMAS Bersama Penduduk-penduduk Taman Sungai Abong Indah, Muar.

Gambar dari kiri ialah YB Gwee Tong Hiang (ADUN Bentayan), Puan Mariam Hj Sharif, Sahabudin Ismail (Pengerusi Majlis) dan Puan Norzitah Ismail.
左起为文打烟区州议员魏宗贤, 大会主席玛莲女士与诺士达女士


ADUN Kawasan Bentayan, YB Gwee Tong Hiang telah dijemput oleh Pengerusi Jawatankuasa Wanita Taman Sungai Abong Indah, Muar Puan Norzitah Osman untuk menghadiri Majlis Suai Kenal KEMAS Bersama Penduduk-penduduk Taman Sungai Abong Indah, Muar pada 03-04-2010 bertempat di Balai Raya Taman Sungai Abong Indah, Muar.
文打烟区州议员魏宗贤受新加旺丽峰花园妇女协会主席诺士达女士邀请出席于本月3日在新加旺人民会所举办的交流会。

Majlis tersebut turut dihadiri oleh Puan Mariam Hj Sharif (Penyedia KEMAS Parlimen Bakri - Masak-masak), Puan Sapiah Semon (Penyedia KEMAS Parlimen Bakri - Pendidikan), En Mohd Radzi Hj Amin (Pegawai JASA Daerah Muar) dan ahli-ahli jawatankuasa taman tersebut.
玛莲女士, 沙皮亚女士与莫哈末拉芝利与该花园理事会成员也出席该交流会。
Bacaan DOA sebelum mesyuarat bermula.
会议进行前马来同胞进行祈祷
YB Gwee Tong Hiang selaku Naib Pengerusi Badan Kebajikan & Keselamatan Taman Sungai Abong Indah III sedang memberikan ucapan pembukaan pada majlis tersebut!
魏宗贤州议员同时也是新加旺丽峰花园第三期福利与安全协会副主席正在致开幕词
Majlis tersebut diadakan pada sebelah waktu pagi pada Hari Sabtu, oleh kerana kebanyakan para penduduk disana masih bekerja maka kehadiran adalah tidak begitu menggalakkan.
交流会在星期六早上举行, 当地居民都在工作因此当天的出席率并不理想

Puan Norzitah Osman sedang memberikan ucapan beliau.
诺士达女士致词
Puan Mariam Hj Sharif sedang memberikan ucapan beliau.
玛莲女士致词
En Mohd Radzi Hj Amin sedang memberikan ucapan beliau mengenai Konsep Gagasan 1Malaysia. Nampaknya kebanyakan para hadirin tidak faham tentang apa yang hendak disampaikan oleh En Radzi!
莫哈末拉芝利正为1个马来西亚概念演讲, 但是大家视乎都不明白他到底在讲些什么。
Jamuan makan disediakan sebelum majlis bersurai. Menurut Puan Mariam, pihak KEMAS Daerah Muar telah menderma wang sebanyak RM200 kepada pihak penganjur untuk menyediakan makan dan minum! 交流会结束前主办单位主办了食物供出席者享用。 据玛莲女士表示KEMAS捐出RM200.00于大会作为准备食物的费用。

0 comments: