诚聘: 文打烟区州议员私人助理,有兴趣者请联络 0196568282 魏宗贤

招兵买马

招兵买马

Tuesday, October 28, 2008

YB Gwee Tong Hiang Menghadiri Majlis Rumah Terbuka Hari Raya Aidil Fitri Anjuran PAS Kawasan Muar pada 26 November 2008 di Parit Pecah

YB Gwee Tong Hiang, ADUN Kawasan Bentayan disambut oleh AJK PAS Kawasan Muar pada Majlis Jamuan Rumah Terbuka Anjuran PAS Kawasan Muar
YB Gwee Tong Hiang dijemput menikmati masakan ketupat di majlis jamuan tersebut.

Turut disertai oleh YB Dr Mohammad Taslim, ADUN Kawasan Maharani.

YB Gwee Tong Hiang dijemput memberikan ucapan dimajlis tersebut.

YB Gwee Tong Hiang bersalaman dengan salah seorang penduduk di majlis tersebut.

Di majlis tersebut, YB Gwee Tong Hiang sempat bermesra dengan bekas gurunya, Haji Mohammad Taib yang mengajar subjek Kertas Am Tingkatan 6 di Sekolah Menengah Dato' Sri Amar Diraja, Muar pada tahun 80an.

Ahli Dewan Undangan Negeri Johor Kawasan Bentayan, YB Gwee Tong Hiang telah dijemput menghadiri ke Majlis Jamuan Rumah Terbuka Hari Raya Aidil Fitri anjuran PAS Kawasan Muar di Maskas PAS Kawasan Muar di Parit Pecah, Muar pada 26 November 2008.
Turut hadir dalam rombongan tersebut adalah terdiri daripada Sdr Khoo Ah Huat, Sdr Tan Swee Hwa, Sdr Lim Kem Wat, Sdr Goh Kian Seng dan Sdr Lau Kim Seng.
YB Gwee Tong Hiang juga turut dijemput memberikan ucapan dalam majlis tersebut. Turut hadir di majlis tersebut adalah Bendahari PAS Pusat, YB Dr Mohd Hatta Md Ramli, ADUN Kawasan Maharani, YB Dr Mohammad Taslim, YDP PAS Kawasan Muar, Haji Abu Bakar dan Ketua Bahagian PKR Bahagian Muar, En Yatim.
YB Gwee Tong Hiang menyatakan dengan adanya kerjasama yang erat didalam Pakatan Rakyat dikawasan ini sudah tentunya akan memperkuatkan lagi jentera Pakatan Rakyat khususnya menjelang pilihanraya nanti.

0 comments: