诚聘: 文打烟区州议员私人助理,有兴趣者请联络 0196568282 魏宗贤

招兵买马

招兵买马

Monday, May 25, 2009

民主行动党巴力地南新支部: 梁学根任筹委会主席

前排左起 : 筹委会财政陈志文, 副主席江岩华, 主席梁学根, 秘书张秀娟, 副秘书拉斯米


继砂吉支部新成立,民主行动党峇吉里国会选区又成功的成立新支部使服务队伍越来越壮大。巴力地南支部筹委会于日前召开会议,新支部筹委会由梁学根担任主席一职。

梁学根在会上表示感到非常高兴因越来越多民众加入民主行动党使到民主行动党不断的壮大。同时梁学根也感谢党员的支持,推选他担任主席领导整个巴力地南支部筹委会。

梁学根也表示继308大选后,巴力地南支部筹委会乃峇吉里国会选区联委会成立的第11个新支部。 该支部党员来自各阶层包括专业人士等。
民主行动党峇吉里国会选区联委会主席兼文打烟区州议员魏宗贤表示自大选后接获许多入党申请, 接下来还会有更多的新支部即将成立以便能够更有效的为选民们服务, 壮大组织。


筹委会委员名单
主席: 梁学根
副主席: 江岩华
秘書: 张秀娟
副秘書: 拉斯米
財政: 陈志文
委員: 庄德来, 黄俊杰, 周和饷, 陈庆强
_____________________________________________________
Semenjak DAP Cawangan Sakeh berjaya ditubuhkan, Jawatankuasa Perhubungan DAP Parlimen Bakri telah Berjaya menubuhkan satu lagi cawangan baru dan perkhidmatan pasukan semakin kuat dan kukuh. Cawangan baru ini dinamakan DAP Cawangan Penaja Parit Tiram dan diketui oleh Sdr. Neow Say Hoon yang telah dipilih oleh ahli-ahli cawangannya sebagai menjadi Pengerusi cawangan tersebut.

Sdr. Neow Say Hoon berkata beliau berasa amat gembira kerana semakin ramai orang menyertai DAP dan menjadikan parti ini semakin kuat dan kukuh. Sdr. Neow Say Hoon juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada ahi-ahli cawangannya yang memilih beliau sebagai pengerusi dan mengetuai DAP Cawangan Penaja Parit Tiram.

Sdr. Neow Say Hoon juga berkata selepas Pilihan Raya Umum yang Ke-12 yang diadakan pada 08-03-3008, Cawangan ini merupakan cawangan yang ke-11 yang ditubuhkan oleh Jawatankuasa Perhubungan DAP Parlimen Bakri, ahli-ahli cawangan ini terdiri daripada pelbagai lapisan masyarakat termasuklah golongan professional.

Pengerusi Jawatankuasa Perhubungan DAP Parlimen Bakri merangkap ADUN Kawasan Bentayan, YB Gwee Tong Hiang menyatakan bahawa selepas Pilihan Raya Umum yang Ke-12, pihak kami telah menerima banyak permohonan daripada orang ramai untuk menjadi keahlian, seterusnya berharap tren ini akan berterusan dan berjanji akan menubuhkan lagi banyak cawangan baru dan seterusnya memastikan ia akan dapat memberi perkhidmatan yang lagi baik kepada semua rakyat tempatan khususnya di kawasan DUN Bentayan dan Parlimen Bakri.

Senarai Nama Ahli Jawatan Kuasa DAP Cawangan Penanja Parit Tiram

Pengerusi : Neow Say Hoon
Naib Pengerusi : Kong Jam Wah
Setiausaha : Teo Siew Juan
Penolong Setiausaha : Grada Lakshmi
Bendahari : Tan Chee Boon
AJK : Cheng Teck Lai, Francis Ng, Chew Ho Siang, Tan Chin Keong

0 comments: