诚聘: 文打烟区州议员私人助理,有兴趣者请联络 0196568282 魏宗贤

招兵买马

招兵买马

Tuesday, January 19, 2010

民主行动党2010年全国中央代表大会 Persidangan Parti DAP 2010 di Ipoh Syuen Hotel Pada 17-Jan-2010

Wakil-wakil daripada Cawangan-cawangan di dalam DAP Parlimen Bakri menghadiri Persidangan Parti DAP 2010 di Ipoh. Gambar dari kiri, Lee Kim Chon, Jimmy Wong, Hong Yen Chern, Thomas Toon, Lee Tong Kong, Lau Moi Leng, Ler Yam Ling, Gan Sheh Hui, YB Gwee Tong Hiang, Lim Kem Wat, Koo Koon Sun, Stephen Lim, Khoo Ah Huat, Se Pei Teng dan Adeline Chua. 民主行动党峇吉里国会选区联委会属下支部的中央代表远赴怡保出席2010年全国中央代表大会. 照片左起为李金传, 王兴稚, 温利全, 汤国钦, 李崇光, 刘美玲, 吕燕玲, 颜雪慧, 文打烟区州议员魏宗贤, 林生发, 邱坤山, 林荣华, 辜亚发, 徐贝梃与蔡佩珠.
Mengambil gambar kenangan bersama-sama dengan (Gambar depan kiri) Sdr Wong Kah Woh (ADUN Canning) dan (Depan 3 dari kiri) Sdr Tan Kok Wai (Naib Pengerusi DAP). 大伙趁代表大会未开始前与党领袖合照留念. 前排左起桂和区州议员黄家和, 文打烟区州议员魏宗贤, 陈国伟, 刘美玲, 吕燕玲, 颜雪慧, 李金传。 第二排左起 : 林志勇, 林生发, 李崇光, 邱坤山, 林荣华, 温利全, 汤国钦。 后排左起 : 辜亚发, 王兴稚, 徐贝梃, 蔡佩珠.
Pengerusi DAP, Sdr Karpal Singh sedang memberikan ucapannya. 民主行动党全国主席, 卡巴星律师致词.Barisan pemimpin-pemimpin kebangsaan DAP. 民主行动党中央领导层.
Sdr Lau Moi Leng menggunakan sedikit masa ruang berehat untuk menghilangkan keletihannya setelah 5 jam perjalanan dari Muar. 经过五小时赶路的车程, 让人感到疲倦. 刘美玲同志趁机小歇一会儿.
Semua nampaknya masih bersemangat didalam Dewan Persidangan sungguhpun 5 jam perjalanannya dari Muar dan bertolak jam 2 pagi, gambar dari kanan Koo Koon Sun, Lee Tong Kong, Lim Kem Wat & YB Gwee Tong Hiang. 虽然经过五小时赶路的车程, 但看来这几位麻坡的同志仍然精神奕奕. 右起为邱坤山, 李崇光, 林生发与魏宗贤州议员。
Dari kiri, Koo Koon Sun, Stephen Lim, Thomas Toon dan Hong Yen Chern. 左起为邱坤山, 林荣华, 汤国钦与温利全。 Sdr Lim Kem Wat membaca dengan penuh semangat dokumen yang diselitkan oleh James Ooi kedalam bilik hotel mengenai peristiwa yang tidak dilupai di Petaling Jaya! 林生发同志正专注的阅读由黄砶雄同志准备的书刊。
Setiausaha Agung DAP merangkap Ketua Menteri Pulau Pinang, Sdr Lim Guan Eng sedang memberikan ucapan dasarnya di Persidangan Parti DAP 2010! 民主行动党秘书长兼槟州首席部长林冠英同志在行动党全国中央代表大会上致词。Barisan pemimpin-pemimpin DAP Kebangsaan yang diketui oleh Pengerusi Kebangsaan, Sdr Karpal Singh. 在民主行动党全主席卡巴星同志领导下的中央领导层。 Gambar kenangan bersama-sama dengan ahli-ahli keturunan Kadazan daripada Sabah. Ini telah membuktikan bahawa DAP adalah sebuah parti berbilang kaum. Gambar dari kiri ialah Koid Teng Guan (ADUN Sungai Pinang), Lee Kim Chon, Datin Tan Chui Sui, Datuk Chian Heng Kai, 7 dari kiri ialah Yee Seu Kai (ADUN Pokok Asam). 众人与来自沙巴州卡达山族的同志们合照留念, 这也证明了民主行动党是一个属于各种族的政党. 左起郭庭源, 李金传, 拿汀陈翠水, 拿督陈庆佳, 余嶤佳 。 Gambar kenangan bersama-sama dengan Lim Sea Lai (Bendahari DAP Cawangan Bukit Perdana), Lee Kim Chon, Datin Tan Chui Sui, Datuk Chian Heng Kai, YB Gwee Tong Hiang dan ahli veteran dari Batu Gajah. 与林世来, 李金传, 拿汀陈翠水, 拿督陈庆佳, 魏宗贤州议员及华都亚也的元老合照留念。 Dua orang kuat DAP (dari segi fizikal), Tan Kok Wai dan Lim Jyh Yeong. 两位行动党重量级人马 (从外形), 陈国伟及林志勇。 Gambar kenangan bersam-sama dengan, dari kanan Tan Meng Ann (Pengerusi DAP Cawangan Bukit Perdana). 与右起陈明安同志等合照留念。
Sdr. Teh Hock Ke sedang membahaskan sesuatu yang beliau selama ini telah tersimpan didalam hati beliau dan pada hari inilah adalah masa yang paling sesuai untuk diumumkan kepada pada para perwakilan di Persidangan DAP 2010! 郑福基在今日的民主行动党全国中央代表大会上于台上向出席者发表隐藏其内心已久的心声.
Sebelum bertolak balik ke Muar, para perwakilan sempat singgah untuk makam malam di Restoran Taugeh Ayam Keow Tiaw di Bandaraya Ipoh. Disana kami bertemu dengan YB Ronnie Liu (Depan, 4 dari kiri, Exco Kerajaan Tempatan Selangor) dan YB Chong Eng (Depan, 3 dari kiri, Ahli Parlimen Bukit Mertajam). YB Ronnie Liu menjadi tuan rumah sementara dengan membelanja kami makan di restoran tersebut! TQ YB Ronnie! 在返回麻坡之际众代表前往怡保著名的牙菜鸡餐室享用晚餐. 巧遇雪兰莪行政议员刘天球与大山脚国会议员章英同志. 行政议员刘天球也热情的请大伙享用美食! 在次向行政议员刘天球道谢!

0 comments: